בחנו ושקלו את הצעת־הזכיון שלי. מה תהיה הצעה מצד ממשלת מצרים?

2 באפריל, קהיר

יום אתמול הוא בעיני יום בטל, ואיני יודע אם היה טוב. לנו או רע. ברור, שבחנו ושקלו את הצעת־הזכיון שלי.

מה תהיה הצעה מצד ממשלת מצרים?

כמדומה לי עתה, שגיתי. במסרי ל־Mc Ilwraithe את הצעת התכנית של גרינברג. כי בה כתוב הרבה יותר מדי. בעוד אשר בהצעת התכנית שלי אין פרטים רבים, ולכן היא מעוררת פחות חשש.

בקיצור — נמתין.

מקרטון, העסוק למעלה ראש, לא שמעתי אתמול מאומה.

 

יועץ הצירות הגרמני ברון אופנהים כבד השאיר פעמַיִם אצלי את כרטיסו והזמינני היום לארוחה קלה. אף על פי שלא ראיתיו מעודי.

לעומת זאת, הקונסול האוסטרי ברון ברוין לא החזיר אפילו את כרטיסו, לאחר שצויתי להשאיר אצלו את כרטיסי שלי.

מעין פרשת Okolicsànyi בהאג.

בעיני הדיפלומטים של מולדתי אין אני קיים כלל. הם מתיחסים אלי כמו אל אויר, ההדיוטות הללו, אשר על מציאותם לא יהיה מושג לאיש, בעוד אשר שמי יזרח ככוכב מתוך דברי הימים.

להשאיר תגובה

