הנוצרים הפשוטים האלה טובים הם מכוהני היהודים שלנו, החושבים על הכנסותיהם בחתונות של עשירי היהודים.

17 ביוני, ריטשמונד

[…]

את הכלר שלחתי בשבת אל הבישוף מריפון, שהוא ידידו של המלך, למען ישיג בשבילי ראיון אצל המלך. גם הבישוף ברמלי מור חשב, כי דבר זה ירים את קרני. הייתי מבקש מאת המלך, כי יגיד לגדולי יהודיו, שהם יכולים לעזור לי בלי שיפגום הדבר בפטריוטיותם האנגלית.

בהזדמנות זו סיפר לי הכלר, כי בבקרו בפעם הראשונה את ברמלי מור, הלך זה מיד אתו אל הכנסיה הקרובה של האורוינגיאנים. שם לבש ברמלי את תלבושת הבישוף ואמר: עתה נתפלל לאל ונשאלהו מה היא חובתנו. הכלר הטוב בכה בספרו לי זאת, ואף אני הייתי נרגש.

הנוצרים הפשוטים האלה טובים הם מכוהני היהודים שלנו, החושבים על הכנסותיהם בחתונות של עשירי היהודים.

[…]

להשאיר תגובה

