ממזרח ומערב באות בשורות־משבר מאת שרי־הצבא שלי

5 במאי

היום הוא לי יום רע של חולשה. ממזרח ומערב באות בשורות־משבר מאת שרי־הצבא שלי.

הרוסים מתלוננים ואינם רוצים עוד בקונגרס חסר־תוכן כקונגרס שנתכנס אשתקד בלונדון. אין הם רוצים לנסוע ללונדון. קונגרס באחרית הסתיו בבזל יאסוף לכל היותר 80 צירים וישמש הוכחה לירידת התנועה. אך בלי קונגרס אין שקל ואין אמצעי־משק.

כמשבר מציין גם די־האז את המצב באנגליה.

פרשת הבנק עדיין לא באה לסיומה.

היום נתפרסם בנ פר. פר. מברק מרומא. שאלת de Blazo בפרלמנט על איסור ההגירה היהודית לארץ־ישראל. שאלה זו מוכיחה, כי הממשלה התורכית פנתה בשנת 1900 פעמיים אל הממשלות בדרישה למנוע את כניסת היהודים. הממשלות לא ענו.

והרע ביותר היום — עלית ניירות התורכים בבורסאות. ברור, שזוהי התחבולה אשר לשמה נסע ט…, איש־הנכלים, לקושטא, ואני נטול־כוח!

לפחות אילו היה היום עתון בידי! אלא שקלקלתי לי דבר זה בינואר על־ידי טפשות שאין כדוגמתה!

להשאיר תגובה

