אם הנ. פ. פר. תפטרני, הרי המשרה שרכשתיה לי בעמל רב בעבודה של עשרים שנה, תאבד לי באופן שאין לי להתבייש בו

8 ביוני

[…]

ביום ראשון של פפינגסטן נתפרסם ב״רַיכסוֶר״ הרשמי למחצה מאמר ראשי שני נגד ה״ולט״ בשם: ״בנדיקטוס I, מלך ציון״

במאמר זה מדובר על בנדיקט כעל ציוני, הוא ודאי יקפוץ עד התקרה מרוב חימה.

כשאבוא היום למערכת איאַלץ שוב, אולי בפעם האחרונה, להיות מוכן לקרב. היום — יום השיחה. איני יודע איך תסתיים. אולי תוך 24 שעות, כל עוד מספיקים דפי הספר הזה, אהיה מפוטר מן הנ. פ. פר.?

 

אני רואה בשלווה אפשרות זו. אמנם יש לי דפיקות־לב, אולם זוהי רק חולשת השריר הזה, לא חולשת רצוני.

אם הנ. פ. פר. תפטרני, הרי המשרה שרכשתיה לי בעמל רב בעבודה של עשרים שנה, תאבד לי באופן שאין לי להתבייש בו.

להשאיר תגובה

